Saturday, 19 September 2015

Tone Excel...Pasive Income yang paling BEST!



Saya sebenarnya jadi sangat obses nak cek page TE setiap masa. Seronok! Walau pun earning bukan ribu riban, tapi saya percaya ia akan meningkat jika kita sentiasa usaha. Persistent. Istiqamah. Walau pun bisnes ni untung 15sen je...tapi kalau kita terus berusaha, share dengan orang lain faedah2 simkad TE ni, lama2 nanti kita akan nampak hasil yang menggunung.

Padan lah dengan modal kecik yang kita keluarkan. Rm90 je. Tak kan nak mengharap untung 1 juta dlm sekelip mata. Tapi kalo banyak kali kelip-kelip...tak mustahil! Nothing is impossible. Nak cepat untung, share la dengan ramai orang. 





Bayang kan, orang top up rm10, anda dapat 60sen je. Tapi kalo ada 1000 orang? Pengguna handphone di Malaysia ni ada lebih kuran 20juta orang. Kalo anda dapat 10 ribu orang pun...anda dah boleh pencen dengan bergaya.

Nak tunggu lagi?



Bertindak sekarang! Jadi pengguna bijak. Whatsapp/ sms saya 017 282 2646.

Monday, 14 September 2015

Top up rm30 FREE 1GB internet


Ye betul! Setiap kali anda top up rm30, FREE 1GB Internet selama sebulan.

Tak percaya? Pm sekarang 017 282 2646