Friday, 2 October 2015

TONE EXCEL - Sesuai untuk usahawan Modal KECIL

Masih ramai yang tak tahu pasal Tone Excel ni. Market kat Malaysia ni sangat la besar. Semua orang guna handphone. Dari budak kecik hingga lsh orang tua. Baby pun guna tau! Cer tengok kat mall..babies pegang 1 sorang tablet. Tengok youtube. Cartoon. Tu semua internet kan. Mesti la pakai simkad.

Pengguna TE sikit lagi nak cecah 1 juta...jumlah rakyat Malaysia 29 juta tau! Besar lagi potensi kita nak berjaya dalam bisnes TE ni. Tapi kenapa tak start lagi?

1. Bisnes modal yang paling kecik. Rm95.40 je pun. Bukan 95ribu.

2. Nak tak nak...kita tetap guna handphone. Kenapa nak kena fikir sampai setahun nak buat keputusan?? (Saya la tuh)

3. Telco lain lagi jimat. Ye! Betul la tu. Tapi kita tetap nak kena keluar duit beli top up...bayar bil. Kenapa tak nak ambik peluang utk dapat FREEpaid? 

4. Setia uols. I dgn telco ni dah berbelas tahun tau. (Saya juga tuh 😓😓😓😓). Setia la sangat! Tapi x dapat apa2 pun. Setakat free sms..free call...mmm...tak berbaloi kut nak setia berbelas tahun.


Cer tengok tu. Paham kan betul-betul! Modal bersih hanya RM1.10 ye cik adik cik abang.

Jadi jangan lah kita mencari alasan lagi. Memang bagus jika berjimat...tapi lagi bagus kalau boleh buat UNTUNG.

Bagi anda yang memang tak suka buat bisnes...tak pe..jadi pengguna BIJAK pun dah cukup bagus.

Ayuh! Mulakan langkah bijak anda sekarang. Sama-sama lah kita menuju kejayaan. In shaa Allah.

Sms. Whatsapp. 017 282 2646