Sedia Terima Tempahan Jahitan secara pukal

Just nak share dengan u all, Kakak & adik saya Ain memang tukang jahit. So, sempena azam tahun baru 2013 ni, kitorang nak start bisnes menjahit ni secara serius. Hehehe..Diorang menjahit, saya tukang marketing je.

Oleh itu, kami telah bersedia untuk menerima tempahan jahitan secara pukal. Kami sedia terima tempahan baju kurung, kurung moden, baju kanak-kanak, dan uniform. Style & design lain, boleh bagi contoh design dan kain. Kami jahit free dulu, kalau anda berpuas hati dengan kualiti jahitan kami, baru lah kita teruskan urusniaga.

Di samping itu, untuk anda yang berada di kawasan Kemaman, Kuantan dan Terengganu, kami juga menyediakan khidmat sulaman. 

Nanti saya upload gambar-gambar contoh hasil kerja tangan kami ye....tungguuu!

p/s : akan datang, projek jahitan manik akan bermula!


55 comments:

  1. email saya norazahgcd@gmail.com
    saya nak tahu bayaran jahit skirt panjang dan jubah unutk 100 unit

    terimakasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam, sorry lambat reply. Saya email detail nanti ye

      Delete
  2. Nursyukriah93@gmail.com..
    Terengganu kat areamana..dekat dgn unisza x?
    Nak tempah jubah/blouse less utk butik..

    ReplyDelete
  3. amuhaimin9@gmail.com

    Kedai kat mana kak?

    ReplyDelete
  4. Blum ada kedai. Jahit kat rumah je. Lokasi kwsn felda, 40km dr bandar chukai.

    ReplyDelete
  5. slm.. email sy for detail..
    zannash@yahoo.com

    ReplyDelete
  6. Slm..email sy pls

    zannash@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf terlepas pandang. Saya dah email ye. Tq

      Delete
  7. Salam.. saya pemilik butik. Saya mmg sedang mencari tukang jahit pukal. Jahit blouse dan bj kurung design material chiffon boleh?? Kemaman kat mana ye?? Berminat untuk jumpa dan cuba hantar kain.. Email add saya pinkscarf119@yahoo.com 0199374799

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum.. nak tahu harga dan minimum jahit jubah plain cutting A.. email saya ya.. rullsliz247@gmail.com

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Salam..tempahan secara pukal awak masih blh terima lg ke utk bj kurung moden,kurung kanak2 dan jubah? Sila email saya niesa.t83@gmail.com..

    ReplyDelete
  11. salam pls emel wsnazira@gmail.com nk tempah baju kurung moden dan kurung biasa. tq

    ReplyDelete
  12. Salam. Saya nak tanya. Terima tempahan baju melayu budak x? Email saya di redkripton@yahoo.com. tlg bgi quotation utk baju kurung baby skali. Time kasih ^^^

    ReplyDelete
  13. Salam. Berminat hendak mengetahui lebih lanjut perkhidmatan yand di sediakan oleh pihak puan. Mohon email shahriana@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Salam. Berminat hendak mengetahui lebih lanjut perkhidmatan yand di sediakan oleh pihak puan. Mohon email shahriana@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Salam. jahit nursing jubah x..bole emelkan quotation ke lee_da85@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Wsalam. Saya dah update senarai harga kat entry ni. http://mommyel.blogspot.com/2014/04/senarai-harga-untuk-tempahan-jahitan.html?m=1

      Delete
  16. Salam..nak tanya berapa ye kalau nak tempah blouse? Min bape pasang dan harga sepasang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam. Buat masa ni kami belum ambil tempahan untuk blouse secara pukal. Tq

      Delete
  17. Utk standard size xs,s,m,l.. zainal.farah01@gmail.com

    ReplyDelete
  18. salam..boleh email sy?alyeaakmaliya@gmail.com
    sy sedang mencari jhit jubah secara pukal area kemaman..
    nak tahu hrga skali ye..tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam. Ni akmal dari chukai ke? Yg kita wassap2 smlm kan? :)

      Delete
  19. Salam, sy mencari tukang jahit utk buat baju khas bagi perarakan hari merdeka ogos 2014... utk 40 org

    email sy nadiahnajib@gmail.con

    ReplyDelete
  20. Email sy apple.crispy09@gmail.com utk list harga jahit

    ReplyDelete
  21. Boleh bagi nombor phone saya nak whatsupp nie?

    ReplyDelete
  22. salam.. masih terima tempahan ke sekarang? sy berminat nak cuba.. tlg email detail kpd sy.
    jaza.amir@gmail.com.
    t.kasih byk2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam. Kami stop ambil tempahan baru sementara ni. Apa2 hal nanti saya email yea. Tq

      Delete
  23. Mohon email sy di sharinamunira@yahoo.com.

    ReplyDelete
  24. mohon email saya suhailahmohdsukri89@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Mohon email sy zaineamira@yahoo.com

    ReplyDelete
  26. salam sis
    mohon email saya juga...saya di kemaman
    farhana.jasmari@yahoo.com.my
    tq

    ReplyDelete
  27. Assalammualaikum kak,
    masih ambik tempahan ke?
    boleh email saya..
    ikhfa87@yahoo.com.
    thank you

    ReplyDelete
  28. Salam. Tolong email saya ye qilaroslan@gmail.com. terima kasih

    ReplyDelete
  29. Salam puan.

    saya mencari tukang jahit pukal area kuantan atau terengganu
    boleh terima tempahan minimum 20 - 30 pcs bagi 1 design
    boleh siap on-time dan jahitan kemas.
    boleh whatsapp ke 014-5445951
    terima kasih

    ReplyDelete
  30. boleh tak email kepada saya quatation untuk jahit baju kurung pahang dan baju kurung moden saya area kuala terengganu. treenea4u@gmail.com
    0107919745 (siti haminah ahmad)

    ReplyDelete
  31. Salam. Boleh jahit pukal shawl tak? Nak jahit kelim tepi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak bila tu sis? Kelim tepi je boleh. Tp nak tau dulu brp byk. Tq

      Delete
  32. Salam. Masih menerima tempahan secara pukal ?

    ReplyDelete
  33. Salam masih menerima tempahan secara pukal? Boleh email saya di ainatulnabilah94@gmail.con terima kasih

    ReplyDelete
  34. salam sis...masih ambil tempahan lg ke?? blh whatsapp sy kt 014-5301264

    ReplyDelete
  35. salam..masih terima tempahan secara pukal? email saya noorafarinaarifin@gmail.com
    atau fast respon, whatsapp 019-9592950

    ReplyDelete
  36. whatsapp sy detail utk tmph shawl 0124647959

    ReplyDelete
  37. salam,

    masih menerima tempahan utk shawl secara pukal....sila email saya kuntat78@yahoo.com or whatsapp 019 2164667

    ReplyDelete
  38. Saya terima jahitan pukal maxi skirt.whtsp sy 0165850413

    ReplyDelete
  39. Masih menerima tempahan pukal?
    Whatsapp saya 019 9882905

    ReplyDelete
  40. salam semua... sya mencari tukang jahit pukal bagi kerja2 jahit coverall, jeket dan baju korporat. sya alu-alukan perseorangan atau sykt bagi jalinkan kerjasama dgn sykt sya. hubungi sya ditalian 019-9889881 atau 09-8589411 (numingas sdn bhd, www.numingas.com.my)

    ReplyDelete
  41. Assalm..sy ingin mecari tukang jhit pukal skirt fesyen labuh ,boleh trima lgi ,sila txt @hbngi sy 0142992868,area mana ye...

    ReplyDelete

Total Pageviews