Salam Ramadhan Al Mubarak

Salam Ramadhan...pembuka tirai coretan saya 2012...huhuhu Apa daa...orang lain blogging, saya pon sibuk nak blogging...konon penulis la..tp setahun 7-8 posts je. Hihihi..kalo jadi penulis ruangan di magazine or paper confirm 3 bulan keja dah kene terminate...tak de idea punya pasal. 

Ok lah..walau apa pon nak share jugak...last post saya Julai 2011. Terbukak hati nak bukak blog..eh2..dah setahun rupanya..*blush..malu pd diri sendiri. Last post citer pasal air selusuh..haaa..skang citer pon dlm topik yang sama..jeng jeng jeng... Saya expecting for 3rd baby this coming December :D..alhamdulillah..rezeki tergolek ALLAH bagi. 
Nak tunggu dpt rezeki keta baru, rumah baru..lambat skit kan..dpt tambah ahli keluarga baru kira ok la tu. Ada gak yang baru..hehehe..mintak2 yang lain2 tu akan menyusul secepat mungkin la kan..amiin! 

Skang dah 15 weeks pregnant. Mesti u all tertanya2 kan..baby saya dah bpr bulan skang..cepat tul production baru...Edrea El Tihani skang dah 10 bulan - insyaallah, saya akan buat 1 entry pasal Edrea si kecik ni. 
Dan mungkin ini sesi pregnancy saya yang terakhir...coz dua2 girls by c-sect, so yang ni pon confirm kene ceasar gak. So saya tak nak ambik risiko untuk pregnant lagi, rezeki 3 anak pon insyaallah cukup bahagia. Lagi pon saya memang plan nak stop pregnant aft 35. skang umur 33, kalo saya tunggu Edrea besar baru nak pregnant balik, saya takut saya yang exhausted. 

Alhamdulillah, saya takde morning sickness setiap kali pregnant. Bulan puasa ni pon insyaallah boleh tahan nak puasa penuh. Ok, nak google resepi untuk bukak puasa jap..terpikir pasal ayam percik..ok tak? jom masak :) 

saya: sesuai ke combination ayam percik + kangkung goreng belacan? mmmm..tu je sayur yg ada.

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews