Hotel Avillion Admiral Cove Port Dickson

Actually ni cerita lepas wedding di senawang ari tu 3.5.2014. Lama benor ye nak up story.
Lepas wedding off to port dickson. Special treats for kids. Seronok la diorang nak swimming & main pasir.



Lobby. Kids main golek2 kat sini

Our room - strait studio



Yang ni paling best, bangun pagi tengok view macam ni.
 Masyaallah! Tenang je hati.


Sebenarnya, kami pernah stay kat sini tiga tahun lepas. Masa tu dapat bilik tingkat bawah sekali. Malam tu hujan lebat. Kami keluar dinner kejap. Balik bilik je tengok bilik separuh dah banjir. Air hujan meleleh ikut dinding kaca. Saya call front desk diorang suruh transfer bilik. Ok lah. Saya nak tengok bilik dulu. Masa tu memang full house. So diorang nak transfer kami ke bilik kecik sikit. Mmm..Emily pun dah tido masa, nak angkat barang2 lagi..bilik kecik pulak tu..view tak menarik, i've decided to stay. Banjir kat tepi je pun. Tido je la dalam banjir tu...huhuhu. Esoknya supervisor datang jumpa saya bagitau staff dia silap tunjuk bilik semalam. Sepatutnya dapat bilik sama saiz & straits view. So diorang transfer kami ke bilik tu & boleh stay sampai 3pm. Ok la tu. Tak payah la saya buat complain ;).

Yang ni la kids seronok sangat. Lepas main pasir, swimming.


Nampak tak ikan2 tu? Crystal Clear!

Ni view masa breakfast. View cantik.
Tapi food selection tak banyak.



Saya tak snap gambar masa main pasir kat tepi pantai. Nak pegi pantai kena jalan sikit dalam 50meter disebelah hotel.

Overall, hotel ni sangat bagus kalo nak betul-betul tenangkan fikiran. Enjoy pemandangan laut. Tapi saya ada 3 orang budak ni..susah sikit la nak bertenang-tenang.

Kalo berminat nak survey2 harga bilik dia boleh klik link ni.





No comments:

Post a Comment

Total Pageviews