Testimonial Set Bersalin - Masih Ada yang buat rujukan

Salam Semua. Saya tak sangka testimonial yang saya share ni masih beri benefit pada mommies di luar sana. Alhamdulillah..tak sia2 saya kongsi pengalaman sendiri. Padahal testimoni tu tahun 2012..masa lahirkan Elric :).

Sekarang, saya pun tak tahu apa produk berpantang terbaru...al maklum lah dah tutup kilang (hihihi....confident ni..sebab mak dah tuo..huhuhu).

In shaa Allah..kalo ada masa terluang saya nak share pulak testimoni menggunakan produk Glow Glowing..*wink .

Saya super duper bz sekarang dgn urusan rumahtangga, Bisnes Prudential, dan Tone Excel. Penat sangat2 tapi seronok! Sebabnya...salah satu azam saya tahun 2016 ni..nak lebih perbanyakkan amalan bersedekah. Berkongsi rezeki. Walaupun saya tidak bersedekah secara langsung, tapi dengan membuka peluang dan berkongsi rezeki dalam bisnes Tone Excel ni, saya sudah nampak nikmatnya. Saya masih belum jadi jutawan tapi alhamdulillah rezeki tak pernah putus dari pelbagai cabang. Syukur!

Target saya, ingin membantu 100 orang surirumah membuat passive income atau pendapatan kedua dengan hanya duduk dirumah! YES! Anda boleh buat! Anda pun berhak menikmati duit sendiri. Anda berhak untuk shopping dan manjakan diri sesuka hati! Kerana itu duit ANDA!

Jom..pm saya jika anda MAHU! 017 282 2646

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews