SaYa PoLisi ANDA!

SAYA POLISI ANDA:

Anda dan saya mempunyai tujuan yang sama dalam kehidupan.
Tanggungjawab anda untuk menyediakan makanan, pakaian, tempat tinggal, pendidikan, perubatan dan lain-lain untuk orang kesayangan anda.
Anda melaksanakan tanggungjawab ini sementara saya berehat di peti simpanan anda.

Saya mempunyai kepercayaan dan keyakinan kep...ada anda. Sebahagian daripada pendapatan anda, anda gunakan untuk membiyai saya.
Kadangkala ia seolah-olah saya tidak bernilai pada anda. Tetapi satu hari (kita tidak tahu bila) kita akan bertukar tempat.

Apabila anda berehat untuk selamanya, saya hidup dan melaksanakan tanggungjawab anda.
Saya akan menyediakan makanan, pakaian, tempat tinggal, pendidikan, perubatan dan lain-lain pada orang kesayangan anda iaitu sama seperti apa yang anda lakukan sekarang.

Apabila kerja keras dan kesukaran anda telah selesai, kerja saya akan bermula, saya akan menggantikan tempat anda.

Bila-bila masa, anda akan merasakan harga yang anda simpan untuk membiyai saya, membebankan anda.
Ingat dan yakinlah bahawa saya akan melakukan tanggungjawab saya untuk anda dan keluarga kesayangan anda melebihi apa yang anda pernah lakukan untuk saya.

JIKA ANDA LAKSANAKAN TANGGUNGJAWAB ANDA SAYA PASTI AKAN LAKSANAKAN TUGAS SAYA

maY Ramli ~ 017 282 2646 ~

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews