Mengejar Dateline

Dalam sarat mengandung ni..saya masih ingin bekerja. Bulan ni ada pulak cash contest. 6k value of cases dapat cash RM200. Bg orang lain, mungkin RM200 tu sikit...tp bg saya yg nak kene kumpul duit untuk persiapan bersalin nanti..berbaloi jugak tuh.

Mula la menelefon existing clients, prospects untuk follow up. Mana la tahu ada sedara mara diorang yang baru dapat baby. Nak amik policy simpanan pendidikan dan medical card untuk anak diorang. Rezeki kita Allah yang tentukan ..tapi kalo x berusaha mana nak nampak jalannya..ye tak?

Semalam dah follow up dgn 2 orang prospects..insyaallah, next week diroang sign up. tapi nak tunggu next week tu saya risau. Buat nya ada aral..melepas rm200 saya. So terpaksa la cari back up lagi. Insyaallah, moga dipermudahkan petang ni..appointment kul 5 kat subang. Yang ni confirm..maknanya saya kene cari lagi 2 cases. Tangan pon dah kebas nak menaip ni..apa lagi nak drive petang ni. Semoga Allah permudahkan urusan saya. Amin.

Saya: Kepada anda yang tgh mencari pelan perlindungan dan simpanan pendidikan untuk anak2, boleh lah contact saya. Penerangan dan Cadangan Prudential & takaful percuma untuk anda. No obligation at all. :D

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews