Fellina Inch Loss & Vit C + Pure Collagen

Saya ada terbaca dalam blog cousin, katanya 6 bulan adalah masa yang di ambil untuk wanita dapatkan balik berat badan asal seperti sebelum mengandung. So far, lepas bersalin saya belum timbang lagi. Saya rasa macam dah turun berat badan sikit, tapi tang perut ni belum nampak perubahan lagi. Sampaikan Emily boleh tanya 'mummy ada baby lagi ke dalam perut?' huhuhu..saya tahu perut saya tebal. Berbengkung pon tak disiplin masa dalam pantang. Tu la padahnya.


Gambar courtesy dari google. Malas nak snap..huhuhu


Yay, baru dapat ari ni! and dah start guna malam ni. Baca feedback dari orang lain, katanya krim ni tak panas, berangin je. Humang ai..rasa cam terbakar kulit ni. Baca tips cara-cara nak sapu krim ni di bahagian perut, sapu krim sebesar 20sen...tapi ni tak sampai 20sen pon dah rasa nak melompat. Memang la mula-mula tu berangin, tapi kejap je. Saya rasa kehangatan nya sama hangat dengan krim panas Mak Bidan dalam set Bersalin yang saya beli ari tu. Advantage Fellina Krim ni ialah kewangiannya. Bak komen orang lain, krim  pelangsing lain bau halia atau serai wangi segala...tapi Fellina bau macam perfume. Apa-apa pon kita tengok result dia dalam masa seminggu ni. Ada kesan ke tak. Esok baru saya nak ukur lilit...hihihi.

Lagi satu, dia cakap krim ni boleh sapu kat muka dan dagu. Yes, Saya suka! Teringin gak nak dagu runcing macam owner Fellina ni. Tapi sapuan kat muka & dagu sikit je. Kang terbakar lak kulit muka. Tak pe, kita tunggu seminggu lagi..apa jadi ;).

Pasal Vit C + Pure Collagen dia pulak, satu kotak ni ada 30 kapsul. Cara makan dia 2biji setiap kali lepas makan malam. Maknanya kita kena beli 2 kotak la untuk supply 1 bulan. Saya cuba dulu dengan kotak pertama ni. Harap-harap sesuai la dengan saya. Lagi pon ni Collagen paling murah dalam pasaran comapred to others. RM85 sekotak. Sebulan pun baru RM170 (2 kotak). Kalo collagen lain semua harga 200+. 

Tadi sempat cek statistik blog saya..perasan ramai gak yang view pasal set bersalin. Tak sempat lagi saya nak tulis testimonial pasal Produk D'Herbs ni. Next entry saya share ye. Best!

2 comments:

  1. It's difficult to find well-informed people about this topic, however, you sound like you know what you're talking about!
    Thanks

    Feel free to visit my site - http://purecollagenfacts.com

    ReplyDelete
  2. Everything is very open with a very clear explanation of the issues.
    It was definitely informative. Your site is very helpful.
    Thank you for sharing!

    my web blog ... Pure Collagen Reviews ()

    ReplyDelete

Total Pageviews