Bali

Sudah lama saya berangan nak melancong ke Bali, Indonesia. Tahun 2013 punya wishlish and goals pon, saya ada tulis nak melancong ke Bali (Short holiday to Bali). Tup-tup dapat berita gembira dari Prudential. Ada contest untuk First quarter 2013 dengan tawaran pakej percutian ke Bali. Yahoo! (Law of attraction)

Tak sabar nya nak mula bekerja. Semangat berkobar-kobar untuk jumpa clients kesayangan yang banyak membantu dalam kemajuan bisnes saya. Kena siapkan strategi dari sekarang. Macamana saya nak menangi pakej percuma ni. Tak lama dah ni. Contest habis sampai bulan Mac. Saya cuma ada masa kurang lebih 2 bulan untuk cari bisnes sebanyak rm35k. Boleh! Boleh! Boleh! (kena positif. Nak jauhkan rasa kecut perut dengan dugaan di depan sana)

Dalam kepala dah berangan macam-macam. Stay di 4-5 stars hotel, delicious foods provided, sightseeing, Spa & massages, shopping. Aaahhh...best nya!

So, sapa-sapa yang ingin bantu saya capai misi ni, boleh la contact saya untuk khidmat rundingan PERCUMA bagaimana nak merancang kewangan anda. Pelbagai pelan baru dari Prudential yang direka khas untuk memenuhi keperluan rakyat Malaysia. Anda tolong saya capai impian saya, Saya tolong anda melindungi insan-insan yang anda sayangi. Bagaimana? SMS saya 017 282 2646 :D


Dapat stay kat hotel cenggini..perghh..HEAVEN!

Saya: Ni pon salah satu azam 2013 saya. Nak menang semua challenge & contest dari Prudential (walaupun saya dah terlepas satu contest early this month). Saya akan terus berusaha dan berusaha untuk menang contest ni. SEMANGAT!

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews