Birthday Party Edrea El Tihani

Citer minggu lepas. Baru sekarang berpeluang nak share. 
Ni her 1st celebration. 7hb september...Bila umur 3 tahun ni, at least dia paham dah. Non stop duk nyanyi happy birthday song. Excited sangat2.

Small celebration among family members je. Nasib baik! Kalo tak...jenuh saya nak 'menjala' di pagi hari. Al kisah nya.....saya order birthday cake & roti jala 50pcs dengan my colleague. Party ni hari ahad kul 11am. Kul 2 pagi saya dpt whatsapp dari dia ask to pick up order by 12noon. Sepatutnya kul 10 pagi. Rupanya dia pitam...sakit kepala. Saya dah tak sedap hati, suruh dia update saya by subuh. Rupanya..my instinct is always right. Husband dia whatsapp cakap dia pengsan & muntah2. She's pregnant by the way...nak buat macam mana...terpaksa lah masak sendiri. Nak fikir menu lain pun blur dah.

So, stick to the plan. Menu nya nasi lemak, ayam goreng, roti jala & kari ayam, tit bits & birthday cake. Semua masak sendiri. Nasib baik my sil tolong buat kari ayam. Saya pulak sibuk menjala 70 pcs. Done in 1 hour.

Lepas tu terus siap2 pegi wondermilk damansara utama. Lucky me ada ready made cake yang cantik.
Alhamdulillah...semua berjalan lancar. Foods pun sedap. Diorang cakap la...hahaha


My sweet cheeky girl. Geram ngan budak ni!




P/s Roti jala dibuka untuk tempahan. Rm 0.40/pcs. Amacam??? ;)

2 comments:

  1. Salam kak, saya ada baca iklan kakak tentang ambil upah jahit dan sulaman area kemaman. Wassap saya jika masih ada khidmat jahit ye.. Terima kasih. 0133857171

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam. Buat masa ni kami stop dulu ambil tempahan baru sebab kekurangan tenaga kerja.

      Delete

Total Pageviews