Premium Beautiful - Special Promo

Cousin saya active dalam Premium Beautiful (PB) bisnes ni.Tak sangka, PB sangat berkesan pada dia. Dari mula-mula pakai semata-mata nak slim balik macam anak dara ( baru dapat first child), sekarang dah buat fulltime business.

Memang boleh nampak perbezaannya. Dalam masa dua bulan, dia boleh turunkan berat badan sebanyak 8kg. Dasyat tu. Siap boleh pakai baju kahwin dua tahun lepas tu. Jealous gak saya tengok. Saya kan memang obses nak kurus. Obses je, tapi action nya tak de gak..huhuhu.

Teringin nak try PB lepas bersalin nanti. Since dah boleh tutup kilang, might as well saya slim down betul2. Hubby pon asyik perli je, teringin nak tengok saya slim macam mula-mula kahwin dulu. Ades, cabaran sungguh. 

Sekarang ni cousin saya offer special promotion untuk PB set. Bagi saiz S & M, Harganya RM2200 + Free PB wash(worth RM50), dan RM2400 bagi saiz L. Sapa-sapa yang berminat nak  try boleh la contact Zetty. Boleh set appointment dulu untuk measurement. Kalo rasa sesuai dan mampu milik, boleh lah terus beli. Kalo berminat nak join bisnes PB lagi bagus, coz saya dengar destinasi tahun ni ialah PARIS (bagi yang achieve target la). So, anda yang memang teringin sangat nak tengok Eifel Tower, baik join bisnes ni. Dapat gi Paris FREE, Dapat Extra income lagi tu. And the biggest reward, anda semakin cantik! Lumayan!

Saya: Dengar-dengar, bonus jual PB ni RM4500. Tapi tak tahu la baper banyak kena jual ;)

1 comment:

  1. Thank you kak may for the link..so sweet of u..tgk stats baru prasan ada link from this blog..

    Yup,1st bonus confirm rm4500 and i already got mine xsampai 1mth join biz pb..if u interested i can share the biz plan wif u..;)

    ReplyDelete

Total Pageviews